Sunday, August 22, 2010

Markétka je v Texasu


Ahoj,

podařilo se mi vysušit notebook bez následků a mohu se s Vámi podělit o nejnovější zážitky.

V pátek do Texasu přijela Markétka, kamarádka z ISC, která bude studovat na Texas Tech University. Vyzvedl jsem ji, přivezl do Plains a zasvěcoval jsem Markétku do tajů západního Texasu. V sobotu jsme měli White trash party, což znamená, že všichni musí přijít jak nejhůř a nejdivněji se běloši umí obléct. Věděl jsem, že ponožky v sandálech budou fungovat a jen jsem si navíc přistřihnul triko.

Amíci mě a Markétku chtěli zasvětit do tajemného lovení nočních ptáků Bekasiny Otavní - Snipe hunting. V noci jsme jeli autem do polí a v kruhu obstoupili pole. Měli jsme si dřepnout a papírový pytlík přiložit k zemi, aby do něj mohl vlézt pták. Důvodem proč by měl pták vlézt do pytlíku jsou zvuky, které se z pytlíku ozývají, když na něj škrábete prstem.

Samozřejmě to byla blbost a my jsme s Markétkou zůstali v polích sami. Naštěstí nás po půl hodině vyzvedli a hezky jsme si společně užili vyvedený vtip.

2 comments:

  1. Lol, dobrý vtípek :D a povedený outfit - ponožky v sandálech jsou sami o sobě dost nechutný ;)

    ReplyDelete
  2. rada bych dodala, ze me Ploda uvedl do taju Texasu opravdu genialne :-) velice povedeny zacatek :-) dekuji :-)

    ReplyDelete