Monday, July 19, 2010


Děkuji všem, kteří čtete tento blog a zejména za vaše ohlasy. Omlouvám se za zpoždění s tímto článkem, ale včera jsem přišel domů a padnul jsem únavou rovnou do postele.

V pondělí mě Nolan pozval na večeři a byly steaky.Obrázek přiložen pro inspiraci.


Byli jsme opět prozkoumat duny, ale tentokrát jsme na to měli čtyřkolky od jednoho kamarádského farmáře. Když jsme si je šli k němu do stodoly vyzvednout mohli jasme si vybrat asi z deseti různých čtyřkolek. Na mě samozřejmě zbyla ta, která měla vybitou baterku a nešli řadit rychlosti. Vždy jsme museli použít startovací kabely, aby jsme mohli čtyřkolku nastartovat. To se mi vymstilo a motor mi při vyjížďce chcípnul asi půl míle od našeho sezení a musel jsem se pro kluky vrátit pěšky. Bylo čtyřicet stupňů a my jsme byli v poušti. Nijak mi to však neublížilo. Můžete se podívat na video jak jsme jezdili.


Postupně se ze mě stává profesionální laborant. V Seminole se doslechli o mém jedinečném úspěchu s přestavováním laboratoře a chtěli ji také. Proto jsem objednal vybavení i tam a budu velký laborant západního Texasu.




No comments:

Post a Comment