Sunday, July 11, 2010

Velice klidný týden

Po perném týdnu jsem se snažil vyhnout všem nevšedním aktivitám a trochu odpočívat. Konečně jsem plně zprovoznil laborku v Plains a dokončil jsem inspekce studní na vodu v Seminole. Nejzajímavější na tom je, že se mi podařilo krásně zašpinit auto od bahna. Celý týden bylo překvapivě zamračeno a pršelo. Za poslední dva týdny napršelo více než průměrně za celý rok. Proto jsou všechny polní cesty rozmáčené a jezdit po nich autem je docela sranda.

V pátek jsem se po práci vypravil do Lubbocku na večeři s kamarády, ale z večeře nakonec sešlo. Podíval jsem se alespoň na campus a do univerzitní knihovny kde jsem pracoval před dvěma lety. Kupodivu tam stále pracuje pár lidí, které znám. V neděli jsme se vypravili na písečné duny. Jsou jenom pár mil vzdálené od našeho domu a celkem lehce přístupné. Já jsem se po nich prošel a ostatní jezdili Jeepem :-)

Také jsem konečně dostal poznávací značku na své auto. Poté co si koupíte auto, tak vám značky přijdou poštou cca do jednoho měsíce. Celkem pěkný servis.

Pokud chcete vidět několik hezkých fotek z Plains, podívejte se na stránky kamarádky Paige a v galerii Nature jsou snímky z Plains.

Přikládám video poukazující na složitost pracovních podmínek. Když sbírám vzorky, musím se potýkat s vodou, dobytkem a ještě větrem. Podotýkám, že když jsem tam vlezl poprvé, přestal foukat vítr.



1 comment:

  1. Moooc pekne se Ti to na tom videu toci! ;)
    Uzivej, jak se da. ;)

    Slavek

    ReplyDelete