Sunday, June 6, 2010

První týden za mnou

Uteklo to jako voda a za týden jsem toho stihl docela dost.

Překvapilo mě, že nejsem tolik překvapený. Vrátil jsem se na místo, které dobře znám a tolik se tady toho nezměnilo. Wal-Mart má pořád stejně rozmístěné zboží, v práci jsou stejní lidé a poznávám farmáře, jejich psy a manželky. Dokonce si někteří pamatují i mě.

Náplň práce, tedy převážně testování vzorků vody a lokalizaci nových studní na vodu jsem si pamatoval a skočil jsem rovnou na věc. Většinu dne sedím v autě abych sesbíral vzorky vody a našel nové studny a není divu, že jsem za týden ujel přes tisíc km. Samozřejmě to byly kilometry v pohodlí, protože mám k dispozici úplně nový, luxusně vybavený truck. Každý den pracuji 9-10 hodin a dokonce jsem byl v práci i v sobotu, ale baví mě to a platí se v dolarech :-)

Z dalších významných událostí je třeba zmínit výlet do nejbližšího baru. Je v sousedním státě Nové Mexiko asi 40 km daleko. Western bar vypadá ušmudlaně, ale steaky dělají výborné. Také jsem byl na večeři u velice bohatého farmáře a jeho rodiny. Odhad ceny nemovitosti je na české poměry zhruba 80-100 mil kč. Zážitek to jistě byl a zajímavé bylo, že v tak luxusním sídle se používá plastové nádobí.

Aktuálně je v procesu nákup solidního vozu a za tímto účelem jsme se vypravili s Mattem do Lubbbocku (cca 250 tis. ob., sídlo Texas Tech University). Prošli jsme několik bazarů, projeli asi deset vozidel a zatím přemýšlím co z toho bude. Při příležitosti návštěvy Lubbocku jsme zašli do vinařství na degustaci, kde jsem se ihned seznámil s majitelem vinice z Plains. Nicméně jen pěstují hrozny a prodávají je dál, protože v Plains je prohibice. Každopádně je to důležitý kontakt a na důkaz utužení mu věnuji poslední Becherovku co mám.

Také jsme stihli jít do bazénu. Ne veřejného, ale do soukromého komplexu apartmánů, kde bydlí studenti. V bazénu se pohybovalo asi 50 lidí a asi 500 plechovek piva. Večer jsme zakončili steakem v restauraci s živou hudbou. Určitě se sluší zmínit, že jsem dostal úpal, protože bylo 47 stupňů Celsia a ještě v devět večer bylo 40.

To je pro teto týden vše a mrkněte se na pár fotek.

No comments:

Post a Comment