Monday, June 21, 2010

Služební cesta do Memphisu

V úterý jsem dělal šéfovi šoféra, protože jsem byl hotov se svou prací. Vzal mě na oběd a říká, že mě asi ve středu pošle do Memphisu v Tennessee vyzvednout radar. Ještě nevěděl, jestli poletím s ním letadlem, nebo jestli pojedu s Mattem autem. Pak mě poslal do mé druhé práce v Llano Estacado, abych tam byl alespoň půl dne.
V úterý večer jsem zjistil, že jedu autem s Mattem a vyrážíme další den v jednu hodinu odpoledne. Musel jsem tedy do Llano Estacado už v šest ráno, abych alespoň něco stihl udělat.

Memphis, hlavní město Tennessee, je vzdálený od Plains cca 900 mil, tedy 13 hodin jízdy autem, nebo 4,5 hodiny letu malou Cessnou. Jeli jsme vyzvednout radar, který byl zakoupen pro naše další projekty. Starší radar šéf koupil od lokální TV stanice a bylo pro něj levnější poslat dva lidi autem, sám letět firemním letadlem a ještě si radar sundat ze střechy, než to celé chtít po externí firmě. Aby jsme s Mattem řádně reprezentovali firmu, dostali jsme $700 na tři noci v hotelu, tři obědy, dvě večeře, pití a pochutinky. Na benzín jsme měli platební kartu. Je tedy jasné, že jsme reprezentovali opravdu kvalitně. Tolik krevet a steaků jsem neměl snad za celý život jako během uplynulých čtyř dní. Když jsme dojeli v sobotu domů, musel jsem si dát samotný salát, abych neměl otravu masem.

Nemůžu opomenout, že Memphis leží na břehu Mississippi, je známý pro svou bluesovou scénu a Graceland – slavné sídlo Elvise Presleyho. Ve čtvrtek večer jsme samozřejme obhlédli místní kulturu a v téměř každé hospodě byla skvělá kapela.

Samotná demontáž radaru byla peklo, protože bylo 37 stupňů Celsia a 100% vlhkost vzduchu. Radar byl těžký a ještě tam bylo málo místa. Operace se však podařila a radar jsme dovezli přívěsem do Plains.

V neděli jsem během nakupování v Lubbocku promeškal zatím největší bouřku co tu letos byla. Jenom pro představu. Známému farmářovi vítr převrátil a zničil pět zavlažovacích 300 metrových pivot. Každá v ceně přes sto tisíc dolarů. Počasí se tedy vyznamenalo.

3 comments:

  1. Kostale good job! si dokážu představit, jak si užíváš masa :) mi to připominá, jak jsme byli na moje narozeniny u houmra a dali si jídlo a nemohli ho sníst :)

    Drž se bejku. S

    P.S. ten blob je pomalý i na mém google chrome. Zkus s tím něco udělat. Trva než se načtou komentáře.

    ReplyDelete
  2. Vic masa nez v Brasileiru?? Tak to si snad ani neumim predstavit :).

    ReplyDelete
  3. Slavomirku, dekuji za feedback. Zrusil jsem pocasi, protoze tady je stejne porad 40 a radeji jsem ozivil stranku commenty.

    Frodaku, to uz by si nemohl ani ty. V patek vecer jsme dostali k veceri nasledujici porci> RibEye steak cca 400g a k tomu k prikusovani 8 Jumbo krevet. Samozrejme fazole a br. kasi. Ani jsme to nesnedli.

    ReplyDelete